Blockquote

úterý 3. února 2015

Raw čokoládové kuličky s konopným proteinem - rychlé, jednoduché, skvělé / raw chocolate balls with hemp protein - fast, easy, delicious

Po zkušeností s raw energy tyčinkou jsem se rozhodl pokračovat v raw kulinařině :).

Napadlo mě udělat  raw čokoládové kuličky, které si občas dávám v kavárně nebo kupuju ve zdravé výživě.

Na čokoládové kuličky jsem použil 100 gramů datlí a 100 gramů kešu.

Datle a kešu jsem důkladně rozmixoval, poté jsem přidal čajovou lžičku nastrouhaného kokosu, 2 polévkové lžíce konopného proteinu, 1 polévkovou lžíci kakaa a kokosového oleje.

Vše jsem promíchal a vytvaroval kuličky, které jsem posypal nastrouhaným kokosem.

Pak už jenom skladujeme v ledničce a uzobáváme, když nás honí mlsná :)

===========================================================

After my experience with making raw energy bar i have decided to continue with raw cooking :)

It occured to me to make raw chocolate balls, which i have sometimes in the café or in the health store.

I used 100 grams of dates and 100 grams of cashew nuts, which i mixed perfectly in blender.

Then i added 1 tsp of coconut powder, 2 tbsp of hemp protein, 1 tbsp of cocoa and  coconut oil.

 I mixed everything and created balls, which i sprinkled with coconut powder.

Then we can store the balls in the fridge and take ones, if we have taste of sweet :)






Žádné komentáře:

Okomentovat